Od četrtka, 6.6. dalje – nova skupina za nosečnice ;)

Od četrtka, 6.6. dalje – nova skupina za nosečnice ;)

Razmišljaš o vadbi med nosečnostjo?

Nosečnost je eno izmed najlepših obdobij ženske . 😀 V devetih mesecih se telo pripravi na pravi čudež življenja – in ko uzremo v oči malega novorojenčka, ga ni primerljivega občutka na tem svetu. Ta prinaša tudi velike telesne spremembe: povečajo se prsi, pridobi se na teži, zaradi spremembe težišča telesa se spremeni ravnotežje… kar prispeva k spremenjenemu načinu gibanja. Pojavijo se lahko tudi bolečine v ledvenem predelu, posledično lahko sledi stresno in oteženo izvajanje vsakdanjih opravil.

Verjetno se kot veliko drugih bodočih mamic sprašuješ ali lahko vadiš tudi v obdobju nosečnosti.

Študije so dokazale, da med nosečnostjo lahko ustrezna in prilagojena vadba pozitivno vpliva na zdravje tako nosečnice kot tudi njenega otročička, hkrati pa se zmanjšajo faktorji tveganja za razvoj z nosečnostjo povezanih bolezenskih stanj (npr. sladkorna bolezen).

Če nosečnost poteka normalno in brez zapletov, je gibanje v času nosečnosti izredno koristno in zelo priporočljivo. Da bodo učinki kar najboljši pa svetujemo, da si izbereš ustrezno obliko aktivnosti, ki ti bo v tem tako posebnem času v navdih, zadovoljstvo in sprostitev.

Pred pričetkom vadbe svetujemo, da se posvetuješ s svojim ginekologom. Ko ta da zeleno luč, pa se nam lahko pridružiš na strokovno vodenem programu za nosečnice, ki smo ga za v B centru skrbno pripravili z mislijo na bodoče mamice. S svojim znanjem in izkušnjami želimo prispevati svoj k tvojemu odličnem počutju v tem edinstvenem življenjskem obdobju.

Zakaj menimo, da je vadba med nosečnostjo zate koristna?

Zaradi številnih sprememb, ki jih nosečnost prinaša ter zaradi hormonskih in mehanskih vplivov. Tukaj je nekaj najpogostejših:
• poveča se gibljivost sklepov,
• poveča se ledvena krivina,
• medenica se nagne naprej,
• premakne se težišče telesa,
• raztegnejo se mišice medeničnega dna in trebušne mišice (diastaza rekti),
• prihaja do hiperventilacije,
• poveča se srčni utrip,
• pojavi se lahko zaprtost, zgaga, sprememba okusa in vonja,
• poveča se pigentacija kože (strije),
• povečajo se in spremenijo dojke.

Kakšne koristi ti prinaša vadba?

S pomočjo prilagojene, nizko intenzivne vadbe za nosečnice, ki vsebuje vaje za razvijanje moči, raztezanja in dihalne vaje boš:
• spoznala pomen in pravilno aktivacijo mišic medeničnega dna,
• si olajšala in preprečila bolečine v hrbtenici (v križu),
• si okrepila mišice rok in ramenskega obroča,
• si okrepila hrbtne in tiste trebušne mišice, ki objemajo tvoj trebušček (globoke)
• se naučila izmeriti in kontrolirati diastazo (razmik trebušnih mišic),
• ohranjala in ozavestila pravilno telesno držo,
• povečala raven energije in izboljšala razpoloženje,
• zmanjšala možnost pojava sladkorne bolezni,
• pripomogla k dobrem spancu.

Prenatalna vadba je tudi odlična priprava na porod, kajti z okrepljenimi in ozaveščenimi medeničnimi in trebušnimi mišicami, boš tudi vedela, katere mišice je potrebno sprostiti in katere napeti za lažji porod.

Ves tvoj trud, ki ga boš vložila pri vadbi v nosečnosti, ti bo poplačan tudi v poporodnem obdobju, ko boš z okrepljenimi mišicami lažje negovala svojega dojenčka. Pa tudi čas v povrnitev v predporodno formo bo bistveno krajši kot pri neaktivni nosečnici.

Ko zdravnik da zeleno luč, potrebuješ le še udobna oblačila, stekleničko z vodo in nogavičke in si z nami!

Spodaj se nam pofočkaj in se vidimo v četrtek, 6. junija ob 17:30 v B centru Koper (nasproti Agrarie).

Dobivamo se 2x tedensko, ob torkih in četrtih 17:30.

Vadnina za junij – 6 obiskov po 50 min znaša 35€.

Skupaj bo lažje in … lepše! 🙂

Veselimo se srečanja s teboj in s tvojim trebuščkom. 😀

Prijava:


No Comments

Post A Comment